Meniu
Cosul tau

Kit motor bicicleta 80 cc 2T TUNING

Kit motor bicicleta 80 cc 2T TUNING
Kit motor bicicleta 80 cc 2T TUNING
Kit motor bicicleta 80 cc 2T TUNING
2-3 Zile
Kit motor bicicleta 80 cc 2T TUNING
Kit motor bicicleta 80 cc 2T TUNING
Kit motor bicicleta 80 cc 2T TUNING
Kit motor bicicleta 80 cc 2T TUNING
  • Disponibilitate: 2-3 Zile
  • Producator: MIROMOTO
  • Cod produs: RC-95645421144
779,00 RON

Kit motor bicicleta 80 cc 2T TUNNING

*Pentru fiecare kit cumparat de la noi veti primi gratis o vesta reflectorizanta pentru protectia dumneavoastra.

Mai mult ca sigur prima intrebare care va vine este "ce face ca acest kit sa fie TUNNING?"

Raspunsul este simplu:

In primul rand datorita chiulasei modificate, acest motor vă va oferi mai multă compresie. Mai multă compresie înseamnă o creștere a vitezei și a puterii de tracțiune, așa că nu numai că veți merge mai repede, dar acele dealuri și înclinații nu vă vor mai pune probleme.

Adăugați la asta carburatorul de înaltă performanță și puteti spune ca ati creat un moped in toata regula cu un cost foarte mic.

Forma de banană a tobei de eșapament ajută la evacuarea mai eficienta a gazelor, astfel încât veți obține un plus de cuplu dar și o călătorie mai lină.

Vă rugăm să rețineți: este necesar un ansamblu (o bicicleta) pe masura pentru acest kit motor.

Acest motor se potrivește pe cadre standard, cu tuburi de 25 mm până la 29 mm în diametru. Dimensiunile mai mari ale cadrului necesită găurire în cadrul bicicletei cu un șurub.

Detalii produs:

  • 2,75 CP (cai putere)
  • 40 până la 65 mph, în funcție de greutatea pilotului si inclinatia drumului.
  • consum de combustibil redus: 1.5 L / 100 Km

Instalarea este ușoară! Insa este nevoie de câteva abilități de bază, scule și aproximativ 2-3 ore pentru instalare și reglaj fin

(Notă: vânzătorul nu este responsabil pentru utilizarea greșită. De asemenea in cazul montarii in regie proprie (fara service specializat) nu mai este valabila garantia. ).

Kitul se potrivește cu majoritatea bicicletelor cu roți de 26 inchi (de munte, cruiser, șosea) cu cadru în 'V'.

Cadrul trebuie să aibă un spațiu liber de 25-28 cm între suportul inferior și bara de sus, iar diametrul cadrului trebuie să fie de 25-29 mm.

Pachetul include:

  • Motorul 80cc în 2 timpi (TUNNING)
  • Chiulasă de înaltă performanță din aluminiu
  • Carburator de înaltă performanță
  • Ansamblu de ambreiaj cu clemă de sârmă de ambreiaj
  • Intinzator lant de transmisie
  • Lanț de transmisie 415
  • Protecția lanț de transmisie
  • Bujie
  • Accelerație (manete + cablu)
  • Rezervor de benzină neagru 1,5 L
  • Pinion cromat cu 44 de dinti cu 9 gauri
  • Magnetou + aprindere TUNNING
  • Comutaton porinre / oprire

Detalii montaj:

Unele abilitati tehnice si mecanice sunt necesare pentru instalarea motorului dvs. Unii cumparatori pot termina treaba in 2 ore in timp ce altora le pot lua chiar si 2 zile. In final nu conteaza cat timp va va lua, veti obtine o mare placere si satisfactie ducand la capat acest proiect. Totodata veti intelege mai usor sistemul si va ajuta la intretinerea si exploatarea lui. Mult succes.

Cea mai usoare instalare se poate face pe un cadru standard de 26” in forma de V cu profil tubular de 25 mm. Dar se poate monta si adapta si pe alte biciclete dar atunci trebuie adaptat conditiilor existente. Aceste motoare au in continutul lor si adaptori pentru cadru non standard – oval sau de diametre mai mari – astfel incat motorul se va putea prinde pe cadru. Chiar daca la inceput la montaj veti petrece mai mult timp pentru finisaje si ajustaje in schimb va veti asigura mii de kilometrii de operare fara incidente de functionare.


1. Se monteaza pinionului de antrenare pe roata astfel:

a. Se demonteaza lantul bicicletei

b. Se desurubeaza piulitele ce prind roata de furca spate

c. Se extrage roata din furca

d. Se desface ansamblul flansa pinion compus din 2 inele de cauciuc si 2 semilune de otel

e. Se taie o singura data fiecare inel de cauciuc. Foarte important! SE VA TAIA DOAR INTRE GAURI!

f. Se trece la montarea celor doua inele fiecare de cate o parte a spitelor astfel incat taieturile sa nu fie pe aceiasi directie

g. Se monteaza pinionul de angrenare la exterior introducandu-se suruburi (9 buc) prin pinion, inel cauciuc exterior, prin spite, inel cauciuc interior, semiluna otel, saibe grover, saibe plate, piulite M6. In prima faza doar se prind toate suruburile fara strangere

h. Se trece la strangerea lor succesiva fara a se strange pana la capat fiecare. Aceasta strangere se face tgreptat, cu forta egala pana toate suruburile de fixare sunt stranse la capat

i. Se verifica planeitatea pinionului. Deviatia (inclinatia) fata de planul vertical nu poate fi mai mare de 1,5 mm. In caz contrar se ajusteaza suruburile care determina devierea
j. Se monteaza la loc roata avand in vedere centrarea acesteia la strangerea pe furca.

2.Instalarea motorului pe cadrul de metal

Se instaleaza motorul pe cadrul de metal al bicicletei.
Daca cadrul are sectiune rotunda si diametrul redus atunci se vor folosii prinderile cu care acesta este dotat din fabricatie.

In cazul unui alt tip de cadru se va folosi surubul cu placa pentru extensie. In genere bara verticala este de sectiune rotunda astfel incat nu va ridica probleme pentru fixare. Surubul de extensie se va folosii pentru bara obica (cea din fata). Se va face un premontaj (cu teava de esapament) astfel incat sa se determine pozitia optima pentru motor pe cadru. Se va urmarii si pozitia pinionului de antrenare incat fanta din capacul acestuia sa fie amplasata astfel incat sa permita montarea si functionarea lantului de angrenare.

a. Dupa marcarea punctului de prindere in fata (cazul cadrului cu diametru mare) se va face o gaura in cadru astfel incat sa permita trecerea surubului de prindere prin extrensie.

b. Se prinde placa de fixare partea din fata

c. Se elimina semiluna de prindere fata a motorului

d. Se trec suruburile de fixare ale motorului prin gaurile placii de fixare

e. Se introduc saibele grover, cele palte si piulite M6 apoi se trece la strangerea lor cu forta egala si in mod simetric. Se va face o ultima pozitionare a motorului astefel incat motorul sa fie centrat in lugul axei cadrului.

f. se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente.

Recomandari

Pentru eliminarea vibratiilor dar si a alunecarii motorului pe cadru se pot utiliza mansoane de cauciuc. Totodata se evita si deteriorarea vopselii de pe cadru.

La nevoie se pot introduce saibe sau distantiere intre placa de fixare si cadrul astfel incat strangerea piulitelor sa fie mai usoara.

 

3. Montarea Esapamentului

Se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente
Se monteaza esapamentul evitandu-se contactul cu cadru, flansele de prindere sau motorul. In caz contrar se repozitioneaza motorul. A se folosii garnitura de etansare a esapamentului precum si saibele plate si grover.

4.Montarea carburatorului

Se monteaza carburatorul pe teava de admisie. Se va strange surubul de fixare de pe clema de fixare de la conexiunea carburator – teava admisie. Se va monta carburatorul cu tevile de admisie aer in jos

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Rău Bun
Captcha