Meniu
Cosul tau

Kit motor bicicleta 50cc 2 Timpi, Negru

Kit motor bicicleta 50cc 2 Timpi, Negru
Kit motor bicicleta 50cc 2 Timpi, Negru
Kit motor bicicleta 50cc 2 Timpi, Negru
Kit motor bicicleta 50cc 2 Timpi, Negru
In Stoc
Kit motor bicicleta 50cc 2 Timpi, Negru
Kit motor bicicleta 50cc 2 Timpi, Negru
Kit motor bicicleta 50cc 2 Timpi, Negru
Kit motor bicicleta 50cc 2 Timpi, Negru
Kit motor bicicleta 50cc 2 Timpi, Negru
  • Disponibilitate: In Stoc
  • Producator: MIROMOTO
  • Cod produs: N49149
545,00 RON

Produsul prezentat beneficiaza de garantie conform Legii nr. 449/2003 DOAR DACA ESTE MONTAT INTR-UN SERVICE SPECIALIZAT!! Daca se monteaza in regie proprie produsul NU MAI BENEFICIAZA DE GARANTIE!!

Legile variază de la stat la stat și oraș la oraș. Pentru detalii legale complete, contactați autoritățile locale de stat și / sau orașe. Utilizatorul final sau instalatorul devine producătorul vehiculului și iși asumă toată răspunderea legală.

Setul este alcatuit din :

Motorul 3.2 cai putere (alezaj piston 40mm), capacitate cilindruca 50cc

Viteza maxima 40Km/h
Carburator
Esapament
Rezervor benzina 0,8 Litri
Pinion Antrenare cu 44 dinti
Lant transmisie tip scuter
Intinzator de lant cu rulment
Protectie lant
Flansa prindere pinion
Aprindere electronica
Maneta acceleratie cu buton
Robinet benzina
Maneta ambreaj cu blocare
Bujie

Detalii montaj:

Unele abilitati tehnice si mecanice sunt necesare pentru instalarea motorului dvs. Unii cumparatori pot termina treaba in 2 ore in timp ce altora le pot lua chiar si 2 zile. In final nu conteaza cat timp va va lua, veti obtine o mare placere si satisfactie ducand la capat acest proiect. Totodata veti intelege mai usor sistemul si va ajuta la intretinerea si exploatarea lui. Mult succes.

Cea mai usoare instalare se poate face pe un cadru standard de 26” in forma de V cu profil tubular de 25 mm. Dar se poate monta si adapta si pe alte biciclete dar atunci trebuie adaptat conditiilor existente. Aceste motoare au in continutul lor si adaptori pentru cadru non standard – oval sau de diametre mai mari – astfel incat motorul se va putea prinde pe cadru. Chiar daca la inceput la montaj veti petrece mai mult timp pentru finisaje si ajustaje in schimb va veti asigura mii de kilometrii de operare fara incidente de functionare.

1. Se monteaza pinionului de antrenare pe roata astfel:

a. Se demonteaza lantul bicicletei

b. Se desurubeaza piulitele ce prind roata de furca spate

c. Se extrage roata din furca

d. Se desface ansamblul flansa pinion compus din 2 inele de cauciuc si 2 semilune de otel

e. Se taie o singura data fiecare inel de cauciuc. Foarte important! SE VA TAIA DOAR INTRE GAURI!

f. Se trece la montarea celor doua inele fiecare de cate o parte a spitelor astfel incat taieturile sa nu fie pe aceiasi directie

g. Se monteaza pinionul de angrenare la exterior introducandu-se suruburi (9 buc) prin pinion, inel cauciuc exterior, prin spite, inel cauciuc interior, semiluna otel, saibe grover, saibe plate, piulite M6. In prima faza doar se prind toate suruburile fara strangere

h. Se trece la strangerea lor succesiva fara a se strange pana la capat fiecare. Aceasta strangere se face tgreptat, cu forta egala pana toate suruburile de fixare sunt stranse la capat

i. Se verifica planeitatea pinionului. Deviatia (inclinatia) fata de planul vertical nu poate fi mai mare de 1,5 mm. In caz contrar se ajusteaza suruburile care determina devierea
j. Se monteaza la loc roata avand in vedere centrarea acesteia la strangerea pe furca.

2.Instalarea motorului pe cadrul de metal

Se instaleaza motorul pe cadrul de metal al bicicletei.
Daca cadrul are sectiune rotunda si diametrul redus atunci se vor folosii prinderile cu care acesta este dotat din fabricatie.

In cazul unui alt tip de cadru se va folosi surubul cu placa pentru extensie. In genere bara verticala este de sectiune rotunda astfel incat nu va ridica probleme pentru fixare. Surubul de extensie se va folosii pentru bara obica (cea din fata). Se va face un premontaj (cu teava de esapament) astfel incat sa se determine pozitia optima pentru motor pe cadru. Se va urmarii si pozitia pinionului de antrenare incat fanta din capacul acestuia sa fie amplasata astfel incat sa permita montarea si functionarea lantului de angrenare.

a. Dupa marcarea punctului de prindere in fata (cazul cadrului cu diametru mare) se va face o gaura in cadru astfel incat sa permita trecerea surubului de prindere prin extrensie.

b. Se prinde placa de fixare partea din fata

c. Se elimina semiluna de prindere fata a motorului

d. Se trec suruburile de fixare ale motorului prin gaurile placii de fixare

e. Se introduc saibele grover, cele palte si piulite M6 apoi se trece la strangerea lor cu forta egala si in mod simetric. Se va face o ultima pozitionare a motorului astefel incat motorul sa fie centrat in lugul axei cadrului.

f. se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente.

Recomandari

Pentru eliminarea vibratiilor dar si a alunecarii motorului pe cadru se pot utiliza mansoane de cauciuc. Totodata se evita si deteriorarea vopselii de pe cadru.

La nevoie se pot introduce saibe sau distantiere intre placa de fixare si cadrul astfel incat strangerea piulitelor sa fie mai usoara.

3. Montarea Esapamentului

Se verifica daca esapamentul atinge cadrul sau flansa precum si daca acesta montat intra in contact cu pedale. In cazul in care se intampla una din situatii se va trece la o repozitionare a motorului astfel incat sa se elimine aceste inconveniente
Se monteaza esapamentul evitandu-se contactul cu cadru, flansele de prindere sau motorul. In caz contrar se repozitioneaza motorul. A se folosii garnitura de etansare a esapamentului precum si saibele plate si grover.

4.Montarea carburatorului

Se monteaza carburatorul pe teava de admisie. Se va strange surubul de fixare de pe clema de fixare de la conexiunea carburator – teava admisie. Se va monta carburatorul cu tevile de admisie aer in jos

5.Fixarea comenzilor pe ghidon

Inaintea montarii cablurilor se pot scoate camasile acestora si se pot gresa cu vaselina cablurile dupa care se pot introduce la loc in camasile lor.

a. Se monteaza maneta de acceleratie pe partea dreapta. Se desface capacul prins in 2 suruburi si astfel se introduce pe manerul ghidonului. Capacul superior contine un stift cu rol de fixare si impiedicare a rotirii suportului manetei. Se verifica pozitia acestui stift pe ghidon, se margheza gaura si se trece la gaurire cu ajutorul unui burghiu si a unei bormasini. Dupa ce aceasta gaura a fost data se poate monta capacul superior al manetei si se strang cele doua suruburi. Capatul liber se fixeaza la capacul carburatorului.
b. Se monteaza maneta de ambreiaj pe partea stanga astfel incat sa intre si frana dar si manerul de cauciuc.

La capatul liber al cablului de la ambreiaj se fixeaza piesa de capat prin strangerea surubului. Acesta se pozitioneaza pe cablu astfel incat tija de comanda sa nu mai aiba grad de libertate si sa nu se mai rasuceasca in jurul axului. Daca nu se va regla corect atunci cand se actineaza maneta de ambreiaj, motorul nu se va decupla si va ramane permanent atasat la pinionul de angrenare.

6.Fixarea rezervorului de benzina pe cadru

Se fixeaza rezervorul de benzina pe cadrul orizontal superior inspre ghidon. Ca si in cazul fixarii motorului se pot utiliza mansoane de cauciuc. Se strang cele 4 suruburi de fixare avandu-se in vedere evidarea eventualelor cabluri de comanda ale bicicletei. La teava de alimentare se fixeaza robinetul de alimentare impreuna cu garnitura de etansare. Se pot folosii garnituri suplimentare daca situatia o impune.

7.Montare aprindere electronica


Se fixeaza aprinderea electronica pe cadrul bicicletei. Se va avea in vedere ca sa fie suficient cablu pentru alimentarea bujiei de la motor. Pentru fixare se poate folosii brida metalica din set sau o brida rapida din plastic trecuta prin orificiile de fixare a ariderii electronice. Se va avea in vedere amplasarea caat mai indepartata a acesteia fata de motor pentru a reduce astfel transferul de caldura dinspre motor.

8.Montare demontare bujie

In acest moment se scoate bujia in cazul in care aceasta este montata in motor. Aceasta se poate scoate cu ajutorului cheii de bujii din set.

Bujia v-a fi remontata NUMAI la finalul instalarii folosind acesti pasi :

Daca bujia are capacel in varful acesteia atunci acesta se desurubeaza si se indeparteaza pentru a putea introduce fisa in capul bujiei. Daca se omite acest lucru se poate distruge fisa.

9.Montare intinzator


Se monteaza intinzatorul de lant pe furca orizontala lasandu-se roata de intindere in pozitia minima.

Scoaterea capacului pinion

Se scoate capacul ce adaposteste pinionul de antrenare. Se desfac cele 3 suruburi cu ajutorul unei surubelnite drepte.

Montarea lantului

Se monteaza lantul pe pinionul de antrenare. Acest lucru se face cu ajutorul cheii de bujii cu care se invarte axul motorului. In acelasi timp se infasoara si lantul. Capatul celalalt se petrece peste pinionul de la roata dar si peste intinzator. Asfel se poate estima lungimea necesara a lantului.A se avea in vedere ca mai se introduce si zaua de inchidere cu siguranta.

Reducerea dimensiunii lantului

Se reduce lungimea lantului. Dupa ce aacesta a fost marcat la lungimea necesaraa si scoaterea de pe pinioane se trece la scoaterea bolturilor. Se pot folosii un dorn de 3 mm, o bucsa si un ciocan. Se repeta pasulMontarea Lantului. Se introduce zaua de siguranta precum si siguranta.

Reglare roata intinzatoare

Se ridica roata intinzatoare in pozitia necesara astfel incat sa se intinda lantul suficent dar nu excesiv de tare. Se strng suruburile de fixare a intinzatorului da si a rotii de intindere.

Ultimele verificari

Se fac cateva miscari inainte inapoi a bicicletei cu maneta de ambreiaj trasa pentru a se vedea planeitatea lantului cu cele 2 pinioane dar si cu roata intinzatoare. Daca situatia o impune se ajusteaza componentele cu problema.

Specificatii
Capacitate Cilindrica (CC) 50

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Rău Bun