Meniu
Cosul tau

Pompa de vidare cu accesorii, 16 piese, Yato YT-0673

Pompa de vidare cu accesorii, 16 piese, Yato YT-0673
Pompa de vidare cu accesorii, 16 piese, Yato YT-0673
Pompa de vidare cu accesorii, 16 piese, Yato YT-0673
Pompa de vidare cu accesorii, 16 piese, Yato YT-0673
Pompa de vidare cu accesorii, 16 piese, Yato YT-0673
  • Disponibilitate: In Stoc
  • Producator: YATO
  • Cod produs: YT-0673
94,00 RON

Pompa de vidare cu accesorii, 16 piese, Yato YT-0673

Pompa de vid este un dispozitiv multifunctional, destinat pentru diagnosticarea sistemelor a caror actiune se bazeaza pe presiune sau sub vid.

Este echipat cu accesorii care permit utilizarea in aproape orice motor sau sistem.

Domeniul de măsurare: -1 la 0 bar.

Domenii utilizare

Cu ajutorul pompei, puteți efectua diagnostice, printre altele dintre următoarele sisteme și sisteme:

Dispozitive computerizate de control al motorului:

- senzor de presiune barometrică (BARO)

- sistem PCV

- sistem de recirculare a gazelor de eșapament (EGR)

- senzori de presiune a filmului gros (MAP)

Dispozitive de control al aprinderii:

- avans de aprindere în vid

- supapă de întârziere:

Frâne de sistem SDV, RCV :

- frâne clasice - frâne

ABS

- frâne

pneumatice

- conducte de frână - servo de frână

Alte sisteme:

- aer condiționat

- regulator de viteză

- rezervor de combustibil și sistem de combustibil

- sistem de închidere a ușii cu vid

Metoda de utilizare

Diagnosticul sistemului de recirculare a gazelor de eșapament (EGR)

O supapă de sistem EGR este un exemplu de supapă acționată în vid. În absența vidului, supapa este închisă și gazele de eșapament nu ies din supapă. Când se aplică vid la supapă, acesta se deschide pentru a permite recircularea gazelor de eșapament.


Diagnosticul senzorului de presiune a filmului gros (MAP)

• Asamblați pompa și sistemul de rezervor ca pentru sângerarea etrierelor de frână, apoi conectați-l la orificiul de vid al senzorului.

• Apăsați maneta pompei până când acul arată -0,5 bari. Opriți pomparea și urmăriți indicatorul, acesta ar trebui să fie staționar. Dacă indicatorul se mișcă, senzorul MAP este defect.

• În timpul funcționării, senzorul MAP trimite feedback către computerul de control. Semnalul are o frecvență între 85 Hz și 160 Hz în funcție de nivelul de vid. Pentru a măsura frecvența, este necesar un contor de frecvență, acesta trebuie conectat în conformitate cu instrucțiunile senzorului și ale contorului.

Sângerarea etrierelor de frână.

• Asigurați-vă că rezervorul de expansiune al sistemului de frânare este umplut la volum nominal cu lichid.

• Purgeți aerul în următoarea ordine:

- cilindrul principal, dacă este echipat cu o supapă de purjare

- etrierele de frână în ordinea de la cel mai apropiat de cilindrul principal la cel mai îndepărtat.

• Conectați furtunul scurt la conexiunea de pe partea inferioară a capacului rezervorului pompei.

• Închideți rezervorul pompei cu capacul.

• Conectați furtunurile lungi la conexiunile capacului. Conectați capătul unuia dintre furtunurile lungi la pompă, iar celălalt capăt la supapa de sângerare (etriere) a etrierului de frână. Utilizați un adaptor, dacă este necesar.

• Apăsați maneta pompei de 10-15 ori pentru a crea un vid în rezervorul pompei.

• Deschideți supapa de aerisire 1/4 - 1/2 tura, astfel încât rezervorul pompei să fie plin cu aproximativ 5 cm de lichid. Strângeți supapa de aerisire.

• Deconectați furtunul pompei de la supapa de purjare, procedura de sângerare a clemei este finalizată.

• Înainte de a repeta procedura de sângerare în următorul etrier, scurgeți lichidul de frână din rezervorul pompei și completați nivelul lichidului de frână din sistemul de frână la nivelul nominal.

Parametrii

Presiune [MPa]: 0-0,2, 0-0,41

Ambalare: BMC

Număr de elemente [buc]: 16

Specificatii
Marca YATO

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
Rău Bun
Captcha