- Disponibilitate: In Stoc
- Producator: YATO
- Cod produs: YT-0674
Caracteristici tehnice:
Pompa de vid este un dispozitiv multifuncțional proiectat pentru sistemele de diagnosticare in mașini și tehnologii, a căror funcționare se bazează pe presiunea sau vidul. Acesta este echipat cu accesorii care permit utilizarea in aproape orice motor sau sistem.
Pompă-YT 0674 este prevăzut cu un comutator care, in funcție de poziția permite crearea unui vid sau presiune.
Mutarea comutatorul spre ieșirea pompei va provoca pompa de vid va fi produs. Comutatorul impins in direcția manerului va determina presiunea pompei va fi produs.
Domeniul de masura -1-3 bari
Scop / Aplicare
Prin utilizarea pompei poate include diagnosticul aceste sisteme și sisteme:
Unitatea de control a motorului computerizat:
- Senzor de presiune barometrică (BARO)
- PVC
- Recircularea gazelor de eșapament (EGR)
- Senzor de presiune groasă (MAP)
Dispozitiv de control al aprinderii:
- Avans in vid prin scanteie
- Intarziere Valve: SDV, RCV
Sistem de franare:
- Frane clasice
- frane ABS
- frane cu aer comprimat
- Linii de frană
- Servo frană
Alte sisteme:
- Aer condiționat
- Control viteză
- Rezervorul de combustibil și sistemul de combustibil
- inchiderea ușilor Sistem de vid
folosire
Diagnosticul de recirculare a gazelor de eșapament (EGR)
Sistemul de supapă este un exemplu al supapei EGR acționat printr-un vid. In absența vidului, supapa este inchisă și gazul de eșapament nu scapa de valva. In cazul aducerii supapa de vid, este deschisă, permițand recircularea gazelor evacuate.
Diagnosticul de senzor de presiune cu peliculă groasă (MAP)
• Se asamblează pompa de sistem și de rezervor, la fel ca in cazul aerisirea etrierele de frană, și apoi conectați la conexiunea senzorului de vid.
• Apăsați maneta pompei de pană cand indicatorul arată de 0,5 bari. ar trebui să se stabilească de pompare complete și urmăriți indiciu. Dacă se mișcă de ac, aceasta inseamnă deteriorarea senzorului MAP.
• In timpul senzorului MAP trimite semnale de feedback-ul la computer de control. Semnalul are o frecvență intre 85 Hz și 160 Hz, in funcție de nivelurile de vid. Este nevoie de contor de frecvență de frecvență, acesta trebuie să fie conectat in conformitate cu instrucțiunile de senzor și contor.
Sistem etriere.
• Asigurați-vă că rezervorul de expansiune este umplut cu lichid de frană la volumul nominal.
• Sangerarea efectuate in conformitate cu ordinea următoare:
- Cilindrul principal, dacă este echipat cu o supapă de aerisire
- Etriere de frană, in ordine, de la cel mai apropiat de cilindrul principal la cel mai indepărtat
• Racordați furtunul scurt la conectorul din partea inferioară a capacului rezervorului pompei.
• Inchideți rezervorul pompei capacul.
• Conectați furtunurile lungi la capacul de conexiuni. Sfarșitul unul dintre furtunul lung pentru a conecta sub-pompă, și o a doua supapă de aerisire (nipluri) din etrierul de frană. Dacă este necesar folosiți adaptorul.
• Apăsați maneta pompei de 10 - 15 ori pentru a crea un vid in rezervorul pompei.
• Slăbiți supapa de aerisire 1/4 - 1/2 randul său, astfel incat rezervorul pompei umplut cu lichid la o inălțime de aproximativ 5 cm. Strange supapa de aerisire.
• Deconectați pompa de la supapa de aerisire, aerisire procedura de clemă a fost finalizată.
• Inainte de repetarea procedurii pentru evacuarea aerului, in rezervorul gol borna pompa lichidul de frană și de sus in sus lichidul de frană din sistemul de franare, nivelul nominal.
Greutate 2 Kg
Specificatii | |
Marca | YATO |