Meniu
Cosul tau

Cauciuc moto scuter 300-10 Vee Rubber Tubeless 50J

Cauciuc moto scuter 300-10 Vee Rubber Tubeless 50J
2-3 Zile
Cauciuc moto scuter 300-10 Vee Rubber Tubeless 50J
  • Disponibilitate: 2-3 Zile
  • Producator: VEE RUBBER
  • Cod produs: ACP-VRM-054
93,00 RON

Anvelopa VRM-054 3.00-10 50J este o soluție optimă pentru scuterele utilizate în mediul urban și pe distanțe scurte sau medii.

Este construită pentru a asigura echilibru între siguranță, performanță și durabilitate.

În continuare, voi explica detaliat fiecare termen tehnic, pentru o mai bună înțelegere a caracteristicilor acestui produs.

Categorie: Cauciucuri de vară, recomandate pentru temperaturi mai ridicate și drumuri uscate.

Destinație: Compatibil cu scutere clasice, precum Vespa, Piaggio, Honda și alte modele similare.

Durabilitate excelentă: Compoziția cauciucului este optimizată pentru uzură redusă în condiții de trafic intens.

Manevrabilitate bună: Stabilitate crescută, esențială pentru navigarea în traficul urban.

Siguranță: Indicele de sarcină și viteză sunt bine echilibrate pentru utilizări standard.

Acest cauciuc este potrivit pentru:

Scutere utilizate zilnic pentru navetă.

Drumuri urbane sau suburbane, în condiții de vreme bună.

Anvelopa VRM-054 3.00-10 50J este o soluție optimă pentru scuterele utilizate în mediul urban și pe distanțe scurte sau medii.

Este construită pentru a asigura echilibru între siguranță, performanță și durabilitate.

În continuare, voi explica detaliat fiecare termen tehnic, pentru o mai bună înțelegere a caracteristicilor acestui produs.

Dimensiuni: 3.00-10

3.00: Aceasta reprezintă lățimea anvelopei, măsurată în inci (1 inch ≈ 25.4 mm). În acest caz, lățimea este de aproximativ 76 mm. O lățime mai mare oferă mai multă stabilitate și aderență pe drumuri.

10: Este diametrul interior al anvelopei, care trebuie să fie compatibil cu diametrul jantei, exprimat tot în inci (10"). Acest aspect este crucial pentru potrivirea corectă pe vehicul.

TBL: Tubeless 


TBL (Tubeless): Aceasta înseamnă că anvelopa nu necesită o cameră de aer separată. Aerul este reținut direct în interiorul carcasei etanșe a anvelopei. Avantajele includ:

    Siguranță crescută: în cazul unei perforații, pierderea aerului este mai lentă.

    Greutate mai redusă, ceea ce contribuie la eficiența consumului de combustibil.

    Indice de sarcină: 50

    Indicele de sarcină indică capacitatea maximă de încărcare pe care anvelopa o poate susține în siguranță. În acest caz:

      50 corespunde unei greutăți maxime de 190 kg pentru o anvelopă.

      Aceasta este suficient pentru majoritatea scuterelor, care suportă greutăți de 300-400 kg cu pasageri și bagaje, împărțite pe două anvelope.

      Indice de viteză: J


      Indicele de viteză J arată că anvelopa este proiectată pentru viteze de până la 100 km/h. Este o valoare standard pentru scuterele de oraș, care sunt utilizate frecvent la viteze moderate.

      Construcție: Diagonală (Bias-ply)

      Acest cauciuc utilizează o construcție diagonală, unde straturile de material sunt dispuse în unghiuri alternative (de obicei între 30° și 40° față de axa centrală). Beneficii:

        Rezistență excelentă la sarcini grele și șocuri, fiind potrivită pentru drumuri urbane neregulate.

        Mai durabil în utilizări frecvente, dar cu mai puțin confort comparativ cu anvelopele radiale.

        Profil: VRM-054

        Designul profilului VRM-054 este optimizat pentru:

          • Aderență pe carosabil uscat: Canalele superficiale permit o suprafață mare de contact cu drumul, asigurând tracțiune.
          • Evacuare moderată a apei: Dacă este utilizat pe drumuri umede, oferă un nivel decent de siguranță, dar nu este specializat pentru condiții de ploaie intensă.

          Alte detalii tehnice:

          Categorie: Cauciucuri de vară, recomandate pentru temperaturi mai ridicate și drumuri uscate.

          Destinație: Compatibil cu scutere clasice, precum Vespa, Piaggio, Honda și alte modele similare.


          Spune-ţi opinia

          Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
          Rău Bun
          Captcha